Fika :)

Heej, heej!
Nu har jag precis kommit hem från dom som passade Valle när vi var i fjällen. Var där med pappa och Valle för att ge dom en kasse med lite ost, vin och hembakat bröd som tack för hjälpen :) Lilla Valle tyckte de var super kul att träffa dom men efter ett tag så blev han rädd att han skulle behöva stanna där igen. Så han klängde vi mitt ben tills jag tog upp honom i famnen, där ifrån vägrade han att gå tills vi var tillbaka i bilen igen, hahahah älskar min lilla parvel så mykl!
Nu ska jag upp till soffan och fika med lite te och en chokladboll som Tesa bakade igår.  Sen ska jag nog ta fram kläder och sånt till i morron.
Tror att de kommer bli en helt vanlig Onsdag, matte, no, so, musik och idrott. Super skönt att vi slutar tidigt(14.10) och att jag bara ska hem då. Tror att jag har lite läxor att göra och sen blir de troligtvis lite ritning :) Känner mig super sugen på att fortsätta med en bild jag började med i Söndags.
Eller just! Vi kanske skulle filma in en grej till föräldra middan på idrotten! Så de kommer ju bli kul!

(går inte att ladda upp bilder idag verkar de som....)

Men god natt på er iaf! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0