Svimmfärdig!

Hej!
Har precis kommit ut ur duchen efter ett sjukt jobbigt pass på friskis! Höll bokstavligen på att svimma när passet var över. Det blev helt svart för ögonon så var tvungen att sätta mig ner och dricka lite innan jag kunde gå ut till bilen. Hahaha, så går det när man inte tänker och bara kör allt man har en hel timme! Men det var solklart värt det! Nu kommer jag ju må bra hela veckan!

Nu en timme framåt så kommer jag fortsätta plugga innan maten och sen troligen lite mer senare i kväll, om jag orkar...
Annars blir det tv mys uppe i soffan!
Finaste Sarah och jag någon gång när vi hade flummat med Photo Both men sedan bestämde att vi skulle ta EN bra bild :D


Njut av den sista tiden på helgen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0