Storm

Hejsan! Har ni haft en bra dag? Kollat på något Lucia tåg i skolan kanske? hahah, nu måste jag svara på mina egna frågor bara... Jag har haft en bra dag. Hann med att ha en matte lektion på morgonen innan vi skulle gå och kolla på Lucia tåget i skolan. Klassen flummade ur lite i slutet på den lektionen och började köra hänga gubbe på tavlan i stället. Sedan hade vi som sagt Lucia tåg. Efter det var jag med på matten (Elin och jag flummade ur igen...)
Under lunch rasten så var jag tvungen att gå till tandläkaren. Kom hem hit strax för tre och sedan dess har jag bara pluggat en massa och det är det jag sitter och jobbar med nu och kommer göra resten av kvällen! Men det är ganska mysigt, lyssnar på julmusik och har en tändbrasa. Man får ju försöka göra dagen lite bra trots plugg!
Såg den här SUPER gulliga lego gubben stå utan för BR butiken i Köpenhamn och gömma sig! Hahah den är så himla gullig!!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej!

Var med och tävla om ett linne i min blogg. Fint att ge bort som present om det inte passar dig själv! :)

Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget!! :)

http://emzaans.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-ett-linne.html

2011-12-13 @ 17:54:08
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0