Nobelmiddag

Kom på att det är nobelmiddagen i dag! Vi brukar alltid kolla på den med familj och så blir det idag med, tar en tidig middag så vi hinner titta på hela deras middag! hahah, nej men måste säga att det ända jag tycker är roligt på nobelmiddagen är att få se alla kläder dom har på sig! Älskar att få sitta och sukta till deras underbart fina kläder.

Dagen har spenderats med julbak och plugg (inte den roligaste lördagen kanske men det måste ju göras!) och kommer fortsätta med att (som sagt) kolla på nobelmiddagen och troligen lite mer plugg. Är bara så himmla rast lös så tror jag måste ta en promenad innan jag går och lägger mig i kväll. Känner att hela kroppen är helt borta liksom, om ni förstår var jag menar?

Malta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0