Lördag 16 December

Hejhop! Har ni haft en bra lördag? Själv har jag haft en mysig men slapp dag. Har typ inte gjort någonting, bara varit hemma och julpyntat! Mysigt!!
Har även gjort klart årets julkort och kalender! Är riktigt stolt över dom, dom båda borde ha varit klart för ett par veckor sedan men har aldrig tagit/haft tid att göra.

Just nu sitter jag och suktar lite efter att åka på språkresa igen. Skulle vilja åka till spanien men samtidigt vill jag åka i väg och läsa engelska... Svårt val men får se om jag hittar något bra helt enkelt! (kan ju dock vara ganska bra om jag hittar någon att åka med också....)


Kram och Godnatt! Ha en super bra sista stund på lördagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0