Julafton om en vecka!

Ojoj, känns verkligen inte som det är julafton om en vecka! Det är ju inte ens snö ute, bara en massa regn....

Idag är det i alla fall lördag! Så skönt att jag inte har något plugg den här veckan utan bara kan slappa och njuta av julen! Idag ska vi nämligen börja julpynt och om vi hinner även klä granen!! Roligt va? Hoppas jag får lite jul känsla då!

I går var det en lång men rolig dag! Gick i skolan fram till halv 12 men stannade och åt jul mat i över en timme till! hahaha, sedan åkte jag och Sarah hem till mig innan vi skulle in och jobba i stan. (jag har ju jobbat för EF ett par gånger och nu fick även Sarah vara med!) Det gick väldigt segt då ingen ville stanna och prata med oss, alla bara sprang för bi och var skit dryga!
Men på bussen hem så hade vi det i alla fall roligt! Flummade ur lite efter som vi var så trött och helt genom blöta av regnet!
Sedan under kvällen så satt jag och kollade på serier samtidigt som jag fikade lite på pepparkakor ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0