Christmas sooon!!!!

Åhhh!! Bara 1 och en halv vanlig dag kvar i skolan!! Chill! hahah, kom på i går att jag faktiskt längtar riktigt mycket till julen! lite seg jag vet....

Nu sitter jag i skolan och har rast, hade precis so. Det var en lärarstudent som hade lektionen, vi skulle diskutera mot och för dödshjäl. Ganska rooligt! (det gick inte att få stop på emma och gabbe när dom hade kommit i gång!!)
Idag blir det en ganska slapp dag, slutar halv 3 med idrott. Då ska jag i väg med pappa och köpa dom sista julklapparna (bara 2 st kvar!!) och sedan ska jag nog träna i kväll, vi får se om jag hinner. Måste packa också till resan. Åker så snabbt som möjligt på torsdag. Är riktigt taggad på att sitta i bilen och mysa med godis och film ^^ Har inte åkt på "bilresa" sedan i sommras!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0