Tankar som aldrig blir till något

Nu kommer jag stänga ner datorn för i kväll och gå upp och sätta mig med familjen fram föt tv:n.
I morgon så är de nästan vanlig skola, kommer ha vanliga lektioner fram till 3 tiden då ska vi få sluta (lite tidigare med andra ord)  efter som att vi ska mötas på slussen vid halv 6 för att gå på Stadsteatern med klassen! Riktigt kul facktiskt, ska nog ta med kameran och ta lite kort under kväll.

Har haft den här bilden på mitt skrivbord hela sommaren nu och funderat på att rita något liknande... Men har inte kommit på något bra! Vill ju inte att den ska se precis likadan ut. Har ni några tips?

God natt! Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

rita den ! <3

2011-08-31 @ 09:18:06
Postat av: Lovisen

Tack! Jag tar alla mina bilder själv. Kul att du gillar dom :)

2011-08-31 @ 11:44:25
URL: http://lovisen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0