Lunchrast

Heej! Gud så irriterad! Har försökt göra flera inlägg idag men de har inte funkat av olika anledningar som har med blogg.se att göra!  Men nu glömmer vi det och är glada i stället!
Sitter här och har lunchrast, hade hemkunskap innan och gjorde spaggeti med köttfärsås så vi skippade lunchen och så satte sig hela klassen att geeka i stället. Jag ska köra tetris mot Malin men hennes dator laggar sig så jag passade på att blogga lite och slänga in dagens outfit:

Så här ser jag, har på mig;
Kofta: Mammas
Linne: H&M
Kjol: H&M
Strumpbyxor: Lindex

Kände för att vara lite finare idag när vi skulle till stadsteatern med skolan och kommer inte hinna byta om innnan.

Nu börjar vi strax så ha en super bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0