Jag får vad jag förtjänar

Hejsan!! Tänkte börja med att säga förlåt för den usla uppdateringen idag. Vet inte riktigt varför jag inte har bloggat, har på någo sätt inte blivit av bara. Och kan lova att statistiken talar om för mig hur "dum" jag varit! Hahah, den suger ju typ!
Nu har jag precis tagit en dusch och satt på mig lite mys kläder. Ska alldelses strax gå ut och äta middag. Senare i kväll blir de nog lite spanska plugg och senare lite filmmys om jag hinner.

Ute på ön Comino på Malta

Ha en fortsatt bra kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

hej! Vilken månad/ datum åkte du till Malta? För jag var också där, och jag tänkte om vi hade varit i samma grupp eller nått sånt... kramis.

2011-08-26 @ 17:14:19
URL: http://bytheelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0