Fredag 26/8

Hejsan! Ber åter igen om förlåtelse över den dåliga bloggningen! Nu ska jag verkligen skärpa mig!!
Kom i alla fall hem från skolan med 12 bussen. Då tog jag ut Valle en snabbis och sen började jag laga pannkakor till mig och Magnus. Under tiden vi åt så kom även Tesa hem så jag satt och snackade med henne ganska länge efter maten. Underefter middagen satt jag bara och rita och lyssnade på musik. Super mysig och slapp fredag kan man säga!
En stund innan middagen satt jag och spelade lite dataspel med Magnus.
Till middag blev de pasta med svampstuvning och kyckling, så himmal god maträtt och lätt tuggad också så jag kunde nästan äta den utan problem! Haha, i alla fall så har jag nu precis suttit en stund vid tv:n med mamma, pappa och Tesa.
Resten av kväll ska jag nog sitta vid datan och se om jag kan bättra på statistiken lite.

Går en as deppig låt (men otroligt vacker!) på radion just nu och tyckte att den här bilden passade till :)

Ha en super bra fredagskväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0