Birthday Girl!

God morgon solstrålar!! Hoppas de är lika bra med er som de är med mig!! Mår hur bra som helst idag! Men de är väll klart när man fyller år!
Tänkte berätta lite om morgonen;
Vaknade vid 8 tiden av att de åskade( ...så sjukt mycket! satte mig typ upp när de smällde till!) Men när den hade dragit för bi så sommnade jag om och blev väckt av att mamma och pappa kom in och sjöng för mig med frukost och 2 paket. Fick ett par krokar (hhaha, låter skit tråkigt men jag önskade mig de till rummet...) och sen fick jag en ny telefon!!! *gladtjej* En Sony Ericsson Xperia Neo, är facktist första gången jag får en telefon. Annars har jag fått köpa dom själv. Vi satt kvar i sängen och åt frukost i över 1,5 timmar. Då gick jag och duschade och nu har jag precis kommit ut och bytt om.

Dagens:
Kofta; Cilas gamla,
Linne; Cubus
Strumpbyxor; H&M


Nu ska jag göra mig lite van vid telefonen och senare idag vet jag inte riktigt vad som händer. Vet bara att mammas moster (hon är som min mormor) kommer och ska äta middag med oss senare idag, då ska jag även få presenter av syskonen.

Hoppas ni får en lika underbar dag som jag!!
Kram!! <3

Kommentarer
Postat av: Pia - Smilinggirls!

Grattis! :)

2011-08-28 @ 11:19:20
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: janina

fin klädsel! :) Och grattis!Fick du mycket presenter/vad fick du ? :)Kram<3

2011-08-28 @ 17:55:37
URL: http://janinasliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0