Ändad kategori!

Heej!! Hoppas allt är bra med er! Med mig är de sjuk bra!! Är inte helt säker på varför är bara super glad! Vilket är bra antar jag!
Tänkte tala om att jag har ändrat namnet på kategorin som kallades Mode. Den heter numera Tankar om Mode. Anledningen till detta är att jag har en idee(like it or not) som är så här:
Jag kommer så ofta jag fått insiration lägga upp en text om mina tankar om mode. Ibland kommer de troligen vara flera månader i mellan och i bland bara någon dag! Men för att "underhålla" er i mellan där så kommer jag till varje Outfit jag lägger ut skriva vad mina tankar är om den. De låter lite kronligt nu men om ni läser texten i nästa in lägg så kommer de troligen bli lättare att förstå.

På dom här texterna jag skriver vill jag hemskt gärna ha både dålig och bra kritik(konstruktiv kritik) som gör att jag kan göra dom bättre. Vill även otroligt gärna ha era omdömen på Outfit:sen (låter skumt att säga outfit:sen men aja....) jag lägger ut också.
Hoppas ni tycker lika mycket om ideen som jag när ni läst den första texten jag tänker lägga upp!



Nu ska jag bara lägga upp texten och sen tvätta mig och lägga mig och läsa lite, kommer nog bli lite mys med familjen uppe i soffan också...
Kram och God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0