The reson why:

Tänkte bara förklara lite varför jag gick hem idag....
Jag hade as ont i magen och jag vet att när de är så så blir de bara värre om jag inte får i mig en alvedon. Och de tar flera timmar innan den hinner börja värka på mig när jag hunnit få så ont redan. Men egentligen så är jag ju inte sjuk utan kan bara knappt stå för jag får så ont i magen.
Japp, de var en lite kort förklaring så att ni fattar att jag inte är sjuk och därför kommer jag åkte in till kungsan med mamma som bestämmt och sen ta ett friskis pass med Lollo och syrran. Och själv klart kommer jag då också gå i skolan i morgon.


Som sagt, drar in till kungsan med mamma nu och äter glass, kommer blogg mer runt 8 tiden i kväll då jag kommer hem från friskis.

Ganska cool bild vaP? Fanns i alla fall sånna här "maskbon" över allt ute på tjurpanna när vi var där ^.^

Kramis!

Kommentarer
Postat av: Tove

sv - nepp, ikväll blir det en massa tråk! ska plugga till ett bioligi prov :) händer något kul hos dig då?

2011-04-28 @ 17:21:17
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: ALICE

sv; ja min familj och en till familj :)

2011-04-28 @ 20:48:49
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0