Snart i väg

Har precis kommit hem från friskisen nu. Sitter och väntar på att Sarah ska komma och hämta mig för att vi sen ska åka hem till Lollo och äta middag och sova över :) Ska bli super mysigt att Sarah också är med!
Under dagen så har vi inte gjort så mycket, spelat lite spel och kort. Han ju inte göra så mycket efter som att dom kom hit vid 12 och passet böjade 3. Men de var en liten stund i alla fall!
Kommer ta med mig kameran i kväll men de e ingen garanti att de blir bilder för de. (och troligen inga som kommer gå att ladda upp!) Men som sagt kanske blir några stycken. Kommer troligen inte blogga mer förens jag kommer hem i morron vilket nog blir någon gång under eftermiddan men hoppas att ni står ut med de!
Och Malin jag kommer svara på dina frågor i morron i stället för jag hinner inte nu!!



En bild på söta Sarah och Lollo <3

Men nu kommer Sarah vilken minut som helst så måste lägga ner datan!!
Ha en grym lördags kväll och sov helt underbart!
Hälsar en taggad Maja <3

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

sv: :D, så hur spenderas denna söndag? :D

2011-04-03 @ 13:23:31
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0