Phantom of the Opera

Heej, heej!
Nu har jag precis kollat på the phantom of the opera. Älskar verkligen den filmen, älskar musiken, skådsarna och jaa, älskar allt!! Man kan inte göra en bättre film!
I alla fall, innan jag började kolla så åt jag middag(kotlett och pottis kroketter). Sen så tvättade jag bort sminket och satte på mig pyamasen och sen dess har jag bara kollat på filmen. Och nu så ska jag vara inne på datan en liten kortis och sen gå ner för att tvätta mig och sen sova. I mogon så blder de en hemma dag med massor av plugg. Mest till matte provet som vi har på måndag och lite till spanska provet som vi har på torsdag :) Om de är bra väder så kanske de blir att jag sitter ute och pluggar glosor men om de regnar blir de inne med en kopp te.

Ni måste verkligen se den om ni inte gjort de, och ha ett par hörlurar som inte läcker ut någonting och ganska hög volym, lovar att ni kommer döööö då!!! Seriöst, musiken är helt sjukt grym!!!

Sov så gott så ses vi i morgon! <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Har aldrig sett den där tror jag, kom ihåg då mina kompisar pratade om den hehe :)

2011-04-08 @ 23:48:25
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0