Längesen, längesen, längesen!!!

Heeej igen allihop!!!!
Super mycket sorry för att jag inte bloggat nåt men de var så OTROLIGT bra väder i Grebbestag så jag ville inte lägga någon tid alls på att sitta inne vid datan för att blogga! Men jag kan samman fatta veckan: Firat påsk i UNDERBART väder och haft en helt och hållet underbar tid med kusinerna dom första 4 dagarna. Sen har jag bara varit ute verkligen hela dagarna! Spelat bedminton med Cila, stekt på terrassen. Tagit en promenad, cycklat till stranden och badat förtterna, stekt lite mer och bara tagit de lungt! (och jag tycket nog att jag blivit lite brun i alla fall!)
Sen i går klockan 6 på kvällen så tog vi en full packad bil och körde hem mot stockholm. Körde nästan nonstop, utom när vi körde på drive in och köpte varisn paj och mamma och pappa kaffe.

I morse väckte mamma mig vid 10, då gick jag upp och gjorde frukost för att sedan byta om och cyckla till Malin. Sarah och Lollo hade kommit lite tidgare. Där gjorde vi inte så mycket, men var ute typ hela dagen! Cycklade till orminge och köpte glass, var lite vid olika lekparker och spelade kort ute i solen.
Sen när klockan var halv 6 så cycklade jag hem, mötte pappa precis innan skogen så gjorde sälskap med honom hem.

Och nu sitter jag här på rummet och håller på att lägga över blider från veckan som gott.(kommer troligen en bild bomb senare i dag...)

Om en liten stund blir de middag, lite grillat och senare tv uppe i soffan med familjen.

Tjurpanna 18 april 2011

Bilden blev lite suddig här men annars är de inte de :)

Ha en fortsatt bra Söndagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Sannie

Glad Påsk! :)

Hoppas du får en awesome och solig dag hemma i Sverige! :)

2011-04-24 @ 19:24:38
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0