Haft en bra 1 april?

Nu har jag kollat på 2 st avsnitt av Glee, hittade ingen film som jag ville kolla på så fick bli de i stället. Håller på att sommna här i alla fall så ska gå ner och borsta tänderna och sen hoppa ner i sängen :) Sen så tänker jag sova riktigt länge i morgon bitti! Tänkte inte träna på morgonen utan tar de klockan 3 i stället med Lollo. Sen så ska jag duscha en snabbis och sen till baka till Lollo och äta middag och sova över. Kommer bli en super mysig kväll då. Men under dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Tror att jag ska rita klart bilden som jag typ har jobbat med i en vecka nu, men annars bara ha en almänt chilldag. Vad ska ni göra i morron?

Vad tyckte ni om den första dagen i april då?

Sov så gott! De tänker jag göra! :) <3

Kommentarer
Postat av: EMMI - modeblogg

Hoppas du haft en bra dag, sov gott! :)

2011-04-01 @ 23:29:36
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- Trevlig helg :)!

2011-04-02 @ 01:01:38
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0