God Morgon!

God morgon på er! Just nu sitter jag i skolan med Cleo, ebba, ellen och ja typ alla andra i klassen :) Vi har precis haft matte och ska alldelses strax ha engelska med någon lärar student. Sen så tror jag att de är no och efter de i så fall lunch.
Idag så händer inte så mycket. Skola som vanligt och sen hem och plugga.

Satte på mig rickitgt mysiga kläder idag. Vaknade när de rengade och var as kallt i hela huset så de fick bli:
Hoodie: Cubus
Linne: H&M
Jeans: Cubus


Men tror att vi börjar nu så måste dra :)

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

jag lyssnar på en tjej som ser ut som Justin bieber och låter som han lol :D

2011-04-07 @ 12:05:15
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0