Fredag kväll

Hejsan! Mår ni bra?
Just nu sitter jag inne på mitt rum och har preics ätit middag. Blev en super god tonfisk röra i taco-bröd. hahaha, låter kanske inte så gott men de är de!
Ska sitta här och smälta maten i kanske en halvtimme till och sen blir de styrke träning ute på studsmattan och troligen lite handvolter och sånt. Senare i kväll blir de senste avsnittet av Vampire Diraries.

Me right now..

Hemma hos Elin så spleade vi lite kort och sen drog vi ner till myrsjön för att pickninka lite, super mysigt! Sen så hängde vi lite vid gungorna (och Malin var besatt av att nudda tån i ett träd sov var typ 3 meter högt!)
Precis när Malin skulle cyckla hem så puttade Elin och Lollo i varandra i vattnet, hahaha Julia filma.....
Efter som att dom hade kläder på sig så drog vi hem till Elin och dom bytte om och så. Sen runt 6 så blev jag hämmtad av pappa och Magnus.

Kommentarer
Postat av: elin

gillar din blogg =)



kika gärna min & min kompis bakblogg :P

2011-04-29 @ 20:14:30
URL: http://cupcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0