De var skönt!

Nu har jag precis satt på mig riktigt fula men så himmla sköna myskläder! Kom upp ur badet för kanse 20 minuter sen och har bara hunnit byta om och smörja mig. Tror att jag ska sätta igång kameran och föra över bilderna medans jag ritar lite på bilden ajg började på igår. Kommer nog inte att bli så mycket ritat innan maten men lite i alla fall!
Tror att vi skulle äta något grillat till middag, så himmla gott och sommrigt!

Gammal vinter bild på mig :)
ps: kolla noga på mina tänder nu för de är troligen ända gånen ni får se dom på bild. I alla fall dom näsrmsta 2/3 åren. Efter de så ska tandställningen bort och då kommer de ng bli många "tänder smile" ^.^


Kramisar <3

Kommentarer
Postat av: Anahita

Sv: Aww du är så söt! :D

2011-04-09 @ 18:58:39
URL: http://byanahita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0