De blev grey´s!

Japp, de blev grey´s anatomy att kolla på, men kollade först på ett avsnitt VD och sen blev de grey´s uppe i soffan med familjen :)
I morgon så blir de en ganska vanlig  torsdag, skolan som vanligt med spanska prov(wichs me good luck!) sen så åker jag till orminge och köper lite påskgodis som jag ska lägga i påskägg till familjen och kusinerna när vi är i grebbestad.(fia om du läser de så glöm bort de igen.... xD) Sen så åker jag ham och duschar och byter om för att sedan vid 6 åka in till stan med mamma och pappa och gå på min syrras student middag eller vad man säger... dom har en moddag innan skivan som föräldrar och syskon kan komma på, sen runt 10 så kommer kompisar och så är de fest!! Hahah men de är 18 års gräns....


Nej, måste sluta blogga nu, ska gå och lägga mig.
Sov så gott!
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0