Bildbomb - Kungsan,, eller inte..

Hejsan!
Kom hem från stan för lite mer än en timme sen. Blev dock ingen friskis, Cila blev lite sen från skolan så när klockan var 7 (då passet började) så åkte vi från slussen. Hahah, blev lite svårt att hinna då... Men de var i alla fall hur mysigt som helst där inne. Gick från slussen längs med vattnet bort till kungsan, köpte glass och sen tog vi 2:an tillbaka till slussen. Vidare hem och handlade mat i orminge innan vi tog bilen hem. När vi kom hem så hoppade jag in i duschen och ja, nu sitter jag här och bloggar!

Tog med mig kameran in till kungsan så tänkte att jag skulle vara duktig och ladda upp bildern samma dag som jag tagit dom :)


Självklart.. när jag skulle vara duktig så funkar de inte att ladda upp bilder -.- Aja dom kommer i morgon i stället!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0