Allt detta plugg....

Hejsan! För typ en halv timme sedan kom jag hem från skolan. Fick sluta 10 i 3 så jag han med 3 bussen hem! Super skänta att inte behöva gå hem i de här himmla väderet! Visst, de har slutat renga nu men ändå? De e ju typ as kallt och blåsigt ute!
I alla fall, sen jag kommit hem har jag bara gjort mellis och pratat lite med Cila som var hemma när jag kom. Och nu så ska jag kanske kolla på lite bloggar en litet(väldigt litet) tag och sen måste jag sätta i gång och plugga igen. Kommer dock inte bli någon matte idag efter som de är typ bara de som jag har gjort i veckan! Utan de kommer bli dom vanliga läxorna och plugg till spanksa provet.

Hmm, funderar på att vara med i Ellen&Ebbas foto tävling men vet inte riktigt... kommer nog att sänka bloggen lite.... Vad tycker ni? <3

Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

Kikar in och hoppas att allt är bra! :)

Kram! ♥

2011-04-07 @ 16:50:27
URL: http://carolinhes.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0