27 April 2011

God mogon solstrålar! Sovit gott? De har jag, har varit så himmla varmt och skönt under täcket men samtidigt svalt i rummet. Kan de bli bättre att sova i?
Nu sitter jag i alla fall helt färdig vid skrivbordet och väntar på att klockan ska bli kavrt i så jag kan gå ut till bussen :)
Tänkte att jag kunde slänga upp dagens outfit medans jag väntar:

Kofta: H&M
Tubkjol: H&M
Stumpbyxor: Gina


Tror att vi kommer få tillbaka matte proven idag på första lektionen,,, nervös? Svar ja! Hoppas verkligen att de gick bra! Kändes så när jag gick där i från men när man gämförde svaren med alla andra så var de inte alls många som var lika!
Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0