Som jag saknat det!

Heej allihopa! Gud vad jag har saknat er dom senaste dagarna! Det ligger en hel historie bakom varför jag inte blggat dom senaste dagarna....
I torsdags kväll när jag skulle logga in på Facebook så sa facebook att jag hade bytt lösenord i onsdags 19.39. Jag var helt över tygad om att jag inte gjort det (efter som jag haft samma lösen i ett år!) vi skickade då ett mail till min hotmail och bad om ett nytt lösenord. När jag sen skulle logga in på min mail så gick inte det heller! Jag hade alltså blivit hackad på TVÅ konton under samma kväll... Vi skickade i väg ett mail till windows och sa hur det var och försökte få ett nytt lösenord men dom hade tydligen inte tillräckligt med information om att jag var jag så vi fick sicka en till och NU har jag precis fått tillbaka mitt konto på både facebook och hotmail.
Nu kommer vi till anledningen att jag inte har bloggat... I början trodde vi nämligen att jag hade fått något form av virus på datorn som gjorde att någon kunde se allt jag gjorde på datorn men som tur var var det inte så!

ojj,, vilket långt inlägg! Idag taggar jag i alla fall inför festen i kväll! Blir min "födelsedags fest" med halloween tema!
Ha en sjukt bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0