Hos Marianne

Hejsan! Allt bra med er? Med mig är det i alla fall bra, sitter hemma hos Marianne just nu. Har haft en lugn morgon här, vaknade inte förens vid halv 11 tiden och sen dess har jag ätit frukost och tagit en dusch.
Har inte riktigt bestämmt hur dagen kommer spenderas, vet inte när jag ska hem här i från men blir väll någon gång under efter middagen eller när mamma och pappa kommer hem i kväll runt 6/7 tiden.

Samos - 2011

Hade inte tillgång till internet i går kväll så tänkte att jag kunde berätta lite om kvällen:
Kom hem till Marianne runt halv 6 tiden då började vi laga middag (hennes köttfärs limpa är den bästa som finns!) Sen efter middagen så kollade vi på tv ett tag innan vi började äta mina Choklad Fondater som jag bakade i går. Dock orkade jag knappt äta upp min, dom är så himmla mättande men också så sjukt goda!
Hela kvällen spenderades fram för tv:n och sen kom jag i säng runt halv 12 tiden. Tycker att kvällen blev riktigt lyckad facktiskt!


Ps: Vet att bloggningen inte har varit på topp nu dom senaste dagarna men det ska det bli en ändring på! Lovar!

Kommentarer
Postat av: Emmaaa:]

heej :) fin blogg du har ! kika gärn in på min och lämna en komentar ! :)

2011-10-02 @ 12:43:46
URL: http://lifewithlovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0