Grey´s Anatomy

Om typ en timma så böjar Grey´s som jag kallar de... Super najjs vecka på kanal 5 asså! Alla program börjar ju nu igen!
Men aa, har precis ätit midda och sutti och sjungit lite för mig själv på rummet. Och om typ en timma så blir de grey´s. Sen ska jag facktisk sova, så att jag orkar med skolan fast jag är lite sjuk fortfarande :) 
Hmm... Vad ska jag göra under den här timman då?  Funderar på att spela lite klarinette. Men får se hur de blir med de :)

Ännu en bild av kusinen :)

Btw.. Ett litet tips: Om du är verkigen depprimerad, eller trött och orkar ingenting! Så sätt på en super bra låt, sjung till den och se till att lära dig texten! Funkar verkligen as bra! Gör de typ jämt när jag är nere :)
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0