Kör alla tre!

Känner att jag är lite efter med min lista (och bloggningen över huvudtaget!) men slänger i alla fall upp dom tre senaste dagarna!
Dag 3 – Den frisyr jag trivs allra bäst i.
Dag 4 – Vad jag ogillar och gillar.
Dag 5 – En bild som visar hur jag mådde förut.


Dag 3

Ignorera mitt ansikts uttryck på den här bilden, men älskar längden på håret. Så perfekt!

Hmm vad jag gillar och o gillar?
Gillar: ALLA DESSA SNYGGA VÅR KLÄDER SOM HAR KOMMIT!
Ogillar: ATT JAG GJORT AV MED ALLA PENGAR PÅ RESA SÅ JAG INTE KAN KÖPA NÅGONTING!!

Dag 5


Okej viste inte riktigt vad jag skulle ta för bild här men saknar i alla fall den tiden då det var vi tre! Hade så sjukt kul tillsammans! We should do something some time soon!


Det var allt för idag... nu ska jag sätta på lite musik och spendera den sista delen av fredags kvällen forever alone med sjukt bra musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0