Bloggningen är på topp!

Känner att min bloggning är på topp asså! Nej men om jag ska vara helt ärlig så glömmer jag bort att blogga, har inte gjort det på så länge nu! Men i alla fall, kan ju ta och berätta lite om min dag!
Har varit i skolan som vanligt, hade en ganska chill dag som avslutades med en promenad till trollan under idrotts lektionen. Mys!
Efter skolan så hängde jag och Sarah hemma hos mig, vi spelade gittarr, sjöng och hade det almänt mys som vi inte haft på sjukt länge!
Åkte även i väg och tränade i kväll, känner mig riktigt duktig som sprang i stället för att dansa! Var sjukt tråkigt som vanligt men väldigt värt det efter åt. Kvällen kommer/har spenderats hemma framför datorn. Ska troligen kolla på några One Tree Hill(min nya geek serie) avsnitt nu innan jag somnar för kvällen.

Fina klassen nere vid trollan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0