Stranden

Hello!
Har varit på stranden hela dagen idag. Var riktigt varmt (för att vara sverige asså) och solen sken nästan hela tiden. Dock blev det en massa dimma under några timmar så kunde inte jobba så mycket brännan. Var i alla fall roligt att ta igen en massa snack med kusinerna. Dom fick berätta en massa om sin London resa och jag fick berätta om Malta. Sedan tog även jag och kusinen en lång promenad längs med stranden, tror vi var borta i typ en timme eller nåt.




Helt sjuka dimmor! såg typ ut som jätte tidig morgon fast än klockan var 2 på dagen!



Nu har jag precis duschat, smort in mig och bytt om. Alldelles strax blir det middag och sedan i kväll ska jag troligen kolla på film! Tänkte även jobba lite på kollaget med bilder från Malta som jag lovade igår.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0