Sommar bloggning

Heejsan!! åh så länge sedan jag bloggade nu!! Är ganska taggas faktiskt! Får dock se hur de går, sitter inte så mycket vid datorn på sommaren men de kanske blir något inlägg ibland iaf, men lovar inget!

Update;
Hmm, vad har hänt sen sist? när bloggade jag sist? Hahah, kommer inte ihåg men det har ju iaf blivit sommarlov och jag har varit på Malta. Träffat massa underbara människor och haft en ännu bättre resa än förra året! (tänkte göra ett kollage med bilder senare...) Haft en vecka hemma i Stockholm efter resan men nu är jag i skåne och hälsar på släckten. Här spenderas en vecka förhoppningsvis med sol och bad men troligen kommer de regna hela veckan så blir väll shopping i stället. Klagar dock inte på det heller bortsett från att jag i princip är pank efter all shoppingen på Malta!

Men som sagt är i malmö just nu, dagen har varit ganska seg. Regn och 17 grader hela dagen, mest varit hemma och tagit de lugnt men åkte på en liten utflyckt med familjen under eftermiddagen. Nu ligger jag hemma på "mittrum" med andra ord i tv rummet där jag sover i en bäddsoffa. Tänkte alldeles strax ge mig ut för en lång spring tur. Är så sjukt skönt att springa på sommarkvällar när de regnar lite. Överdrivet mysigt!

Bjuder på några snabba bilder från malta!






Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0