Sofiero - Bilder

Äntligen går det att ladda upp bilder igen! Satt jätte länge igår kväll och försökte få upp i alla fall några få bilder men det funkade verkligen inte så jag gav upp när klockan blev framåt 12-1 på kvällen och gick och la mig i stället. Dock kom syskonen hit vid ett tiden så kunde ändå inte somna förens ganska sent.
Idag blir det stan med bästa kusinen och sedan ska vi alla syskonen åka till min andra kusins lägenhet. Äter middag där och så blir den antingen bio eller film mys på kvällen.

Här kommer några av bilderna jag tog igår!













Åt världens godaste chokladkaka på fiket, dock orkade jag bara halva!


Idag följer inte kameran med så blir inte lika mycket bilder men tar väll någon bild med mobilen om jag kommer ihåg det.
Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0