"The Sun Comes Up The Moon Roles Down The World Apart"






Hejsan!
Nu sitter jag hemma och "tittar på" när mamma stryker. Eller sitter och pluggar lite, håller på att öva på en So redivisning jag ska ha i morgon. Peppa asså!
Dagen har spenderats i skolan med vanliga lektioner, insåg att jag lyckats ta sönder skärmen på min på mobil på något underligt sätt... Vet inte riktigt hur dock! Efter skolan så åkte jag direkt till Orminge och spelade, kom hem med halv fem bussen. Lång dag att vara borta men riktigt skönt att komma hem!

Kvällen kommer jag spendera hemma, plugga lite mer och troligen läsa en del i svenska boken.
Nej måste fortsätta plugga nu, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0