Crazy Helg!

Hej!
Hoppas ni har haft en bra helg! Min var helt crazy! Var knappt hemma hos morfar någonting! hahah, kom fram JÄTTE sent fredags var nämligen kö så satt i bilen i lite mer än 10 timmar. Sedan var det upp tidigt på lördagen för att packa upp, fixa min in för festen, i väg till smyge och fixa hjälpa till att laga maten sedan fest till sent på kvällen. Söndagen spenderades sedan hemma i min kusins ny lägenhet. Hjälpte honom och hans tjej att flytta in (satte ihop möler och sånt) senare under dagen kom moster med rester av maten från dagen innan. Kom hem ganska sent därifrån också för att packa innan vi skulle åka i går. Sov ut och tog en promenad innan vi åkte hem. Kom hem vid 8 tiden går kväll. Då han jag packa upp allt innan jag slocknade i sängen riktigt tidigt!
hahah, så ni förstår att jag inte hunnit göra nåt blogg inlägg!

Just nu sitter jag i skolan, går till typ halv 3 idag och efter det ska jag hem och äta innan träningen i kväll.

Här kommer lite bilder från festen!


Annete fick sjukt mycket fina blommor och jag fick i "uppgift att ta kort på dem!


Jag och Fia lekte med varandras kameror.. hahah roligt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0