3 Januari 2012 - God Natt

Hej, hej!
Är det bara jag som märker hur mycket det blåser här i Stockholm? Låter som om taket kommer blåsa bort! Hahaha, tycker vi har haft mycket dåligt väder på sista tiden eller vad säger ni?

Just ni sitter jag uppe i soffan med familjen, har kollat på serier ett tag nu efter middagen och ska alldeles strax gå och lägga mig. Känner att man borde börja ställa om dygnet lite nu innan skolan börjar i nästa vecka. Ska upp ganska tidigt i morgon också (eller tidigt och tidigt, ska upp vid nio) mamma och jag ska nämligen åka in till stan i morgon innan lunch och sedan möta upp familjen för att äta på en Thai/Sushi resturang tillsammans. Mysigt!
Vad ska ni göra i morgon?

Förlåt för att det går dåligt med bilderna just nu men jag ska försöka gå ut och ta lite bilder efter att har varit inne i stan i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0