2012

Hej alla! Hur har ni haft det dom senaste veckorna?? Har jul och nyår varit bra? Själv har båda två varit super bra för mig!! Blev den bästa julen på länge! Nyår blev också över förväntningarna och jag kom inte hem hit för en 2/3 tiden i går kväll. Vi åkte i väg till ett berg där man såg ut över hela Stockholm, var super fint att se alla raketer och ljuslyktor som folksläppte i väg. Vi försökte oss också på ljuslyktorna. 1 fastnade i trädet och en var det hål i så den gick inte att få iväg. Men vi lyckades med ett par andra i alla fall!

Nu är det nytt år och jag tänkte börja om på nytt med bloggen. Håller på att fixa med ny design bla, ska även försöka blogga mycket mer under detta året! Önska mig lycka till med det!


Update:
Just nu sitter jag hemma och myser, kom inte upp från sängen förens vid tolv i dag och har inte gjort någonting alls! Bara suttit i min mys dress (som jag fick i julklapp!) och kollat på film. Skönt att inte behöv göra någontting under en sådan här dag. Måste dock bestämma vad vi ska äta till middag! Familjen försöker komma fram till någonting bra så jag kanske ska hjälpa till lite!

Funderar på att ladda upp bilder från julen, vad tycker ni om det?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan!

Har du luktat på denna parfym som är med på min blogg?

2012-01-01 @ 17:03:13
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visa vad du fick i julklapp! :D

2012-01-01 @ 20:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0