TjugoAndra Februari 2012

Hello! Kan tala om att jag haft en sjukt crazy dag idag! Var i Nacka StadsHus och spleade med orkestern, själva spelningen gick väll bra men Failade lite (mycket!) på livet innan jag kom tid. Började med att Malin och jag glömde gå av vid Nacka Trafikplats så fick i stället av vid Henriksdal för att byta buss där och åka tillbaka. Sedan höll vi på att bli sena till genrepet så typ halv sprang lite till Nacka Aula. Och såklart så halkar jag på isen och blir helt blöt (har fortfarnade ont i handen!) Så sjukt kul liv man har i bland asså! Hahah, nej men kom i alla fall till skolan vid typ halv 2. Hade spelning efter skolan och kom hem för typ en timme sedan nu. Funderar på att ha en riktigt skön eftermiddag, känner nämligen att jag typ kan alltign inför provet i morgon. Vet liksom inte riktigt vad jag ska plugga på längre. I alla fall, får se vad som händer! Kanske spelar lite gittarr?

Länkningen från i går: http://juuliz.blogg.se/ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0