Varm choklad

Nu sitter jag och drick en stor kopp varmchoklad uppe i soffan har tv:n på men kollar inte på något speciellt utan låter den mest rulla.
Mådde jätte dåligt för någon timme sen, känner mig lite bättre nu men vi får se hur det blir med skolan i morgon. Låter kanske lite konstigt men skulle facktiskt vilja gå i morgon så man kan vara med kompisarna efter sen. Det är ju det hela fredagarna går ut på! Men om jag är hemma i morgon kommer typ hela helgen vara förstörd, kommer inte göra något vettigt efter som man varit sjuk innan i veckan.


Skulle vilja ta mig u och springa i helgen också, är sånt perfekt väder för det! Men känner att jag behöver bli frisk först, annars kommer de nog bara bli värre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0