Three months is a very long time

Hej! Hoppas allt är bra med er! Själv mår jag mycket bättre nu! Har bestämt mig för att jag ska till orkestern idag (och skolan i morgon) Känner att jag är tillräcklgt frisk för det. Ska bli så sjukt kul att träffa alla igen och få spela med alla! Var över 3 månader sen sist. Sista gången för terminen var på Cilas student, den 31 maj. Känns som en evighet sedan!

Nu ska jag i alla fall ta en duch innan mamma kommer hem så jag hinner snacka med henne en stund innan jag ska i väg med 4 bussen.

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har fått en blogg på scenbloggen. Det skulle vara otroligt kul om du kunde kolla in den och se vad du tycker,kanske komma med tips om vad som kan bli bättre osv med bloggen



kram http://scenbloggen.com/vendelas

2011-09-05 @ 18:33:24
Postat av: Anonym

Hej! Jag har fått en blogg på scenbloggen. Det skulle vara otroligt kul om du kunde kolla in den och se vad du tycker,kanske komma med tips om vad som kan bli bättre osv med bloggen



kram http://scenbloggen.com/vendelas

2011-09-05 @ 18:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0