Så var helgen slut

Jaha, då var den helgen slut. Nu väntar en ny vecka med långa dagar och jobbiga lektioner. Känner mig alltid lika deppig på söndags kvällar. Har haft en så bra helg också, sen att jag varit hemma sen i torsdags gör ju att det blir ännu konstigare/jobbigare att gå tillbaka.
Men nu ska vi inte deppa för mycket! Det är ju faktiskt lite roliga saker som händer i veckan! Som spelningen i morgon, jag ska börja jobb på riktigt (med andra ord så ska jag hämta den lilla killen själv!) jag ska på "intervju" hos BikBok och sen kommer det väll till en massa annat också.


Ganska gamla skor men kände för att ta lite kort på dom och det här är nog den bästa bilden jag fick!

Nu ska jag i alla fall lägga mig i sängen och försöka sova lite, kommer vara så himla trött i skolan i morgon annars.
Sov så gott alla fina!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Super söta skor, hoppas du får en fin dag

2011-09-12 @ 09:08:48
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0