Östasiatiska

Hej!
Tänkte börja med att berätta om kvällen i går:
Vid halv 5 tiden så åkte jag, mamma, kusinen och moster in till Operan i Stockholm, vi var framme där vid halv 6 tiden. Då gick vi upp för miljoner trappor upp till den balkongen som vi skulle sitta på. Trots att vi satt så högt man kunde så såg man riktigt, riktigt bra efter som att vi satt rakt framför scenen.
Baletten vad uppdelad i 4 akter (alltså 3 pauser) under den andra pausen så hade vi beställt fika. Var sin dricka och en liten kaka.
Kvällen avslutades efter en underbar balett med fika hemma med hela familjen.

Sen idag så har jag mycket för mig! Halv 11 i morse åkte alla in till forum en stund och sen fortsatte jag, Cila, kusin och moster in till Östasiatiska museet för att kolla på utställningen om Inkaindianerna. Den var faktiskt riktigt intressant! När vi var klara där så satt vi oss ute i det härliga höstvädret och åt vår lunch som vi hade med.
Och nu i kväll så blir det firade för Magnus som fyller år (GRATTIS!!!) och sen senare under kvällen så åker Fia och jag in till fryshuset och är med på återträffen efter språkresan.
Här kommer lite bilder:

Kvällens
Klänning: H&M
Väska: Accessori
Halsband: Guldfynd



Rakt framför min plats, visst satt vi bra!


Dagens:
Sjal: H&M
Väska: Mormors gamla
Tunika: Gina
Skor: Dinsko
Jacka: Tesas


Inne i stan idag

Kram♥

Ps: Bloggar så mycket jag kan nu när kusinerna är här men blir lite mindre än det brukar :) Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0