Och i morgon då?

Heej! Nu har jag precis ätit middag blev lax med potatis som hade varit i ugnen, riktigt gott facktiskt!
Sitter och försöker komma på hur jag ska göra i morgon. Om jag ska till skolan eller inte, känns inte kul att vara hemma och vara sjuk men å andra sidan känns det dumt att gå till skolan och smitta alla (om jag nu smittar asså..) Sen så vill jag ju så himmla gärna gå på orkestern också, var över 3 månader sen jag spelade och träffade alla.

Nu ska jag ta lite glass och sen sätta på en film på datorn, vet inte vad de blir riktigt. Kanske bara någon serie... Får se helt enkelt!

Det lutar åt att jag köper den här kameran, Canon Eos 1100D. Men är inte riktigt säker än!

Kommentarer
Postat av: Monika

Sv; Tack för din kommentar :)

Ha en fin kväll

2011-09-04 @ 20:50:43
URL: http://monckan.blogg.se/
Postat av: Lisa - tecknar

Tack! :D

2011-09-04 @ 20:51:32
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0