Så arg jag blir!

Insåg att inte något av alla mina inlägg som jag skrev i går kom upp på bloggen! Blir så arg när såndant händer!! Men, men jag får väll ta igen det idag, kan berätta lite om går dagen...
Först var det skola som vanligt, fram till lunch var det ganska segt men efter blev det riktigt lyxigt! På no:n fick vi bulle och läsk av våran lärare efter som vi hade gjort klart ett kampitel. Sen på "matten" så övade vi inför ett Lucia tåg som vi ska göra med klassen. Sen på våran sista lektion som är svenska så fick vi en klubba medan vi lyssnade på alla som läste upp tal. Så det blev en riktigt bra dag!

Idag blir det dock en vanlig dag i skolan tror jag.... Har so, no, svenska, språk och bild. Fast jag ska gå tidigare från bilden (halv 3 ska jag gå) ska in till stan på ett möte som börjar halv 4 så för att hinna behöver jag det. Sen kommer jag väll hem vid 8/9 tiden i kväll.


Bild från Malta i sommras, tog den när vi var på väg hem från skolan en dag...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej, hur står det till med dig ?

jag har en liten önskan och undrar om du kunde tänka dig att hjälpa mig nå min dröm ?

Klicka in här och rösta på min dröm:

www.dromstipendiet.se/133



Jag skulle bli så otroligt glad om du ville hjälpa mig med en röst så att jag kan nå min absolut största dröm i livet och visa att man visst kan vara duktig på att sjunga och lyckas fast man är lite rundare i kroppen.



Om du röstar mig så gå in på min blogg http://moonzanna.se och berätta det i en kommentar så får du självklart en länkning av mig.



tack på förhand !

kram



2011-10-20 @ 08:23:21
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Nanna

Åh, så störande att inläggen inte ville fastna! Sånt kan man bli galen på.

2011-10-20 @ 09:51:09
URL: http://nannapyssling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0