Puh och Nasse

Satt och kollade lite på facebook och hittade den här underbart fina texten! Kände att jag bara måste lägga upp den!




Nasse och Nalle Puh sitter under ett stort träd och tänker över livet. Plötsligt frågar Nasse. "-Puh vi har fått två händer för att kunna hålla, två ben för att kunna gå, två ögon för att kunna se, två öron för att kunna höra. Men varför har vi bara ett hjärta?"
Puh tänker en liten stund och svarar.
"-Nasse, det är säkert vara för att de andra hjärtat är bortskänkt till en annan, som vi själva måste hitta för att de ska bli två"


Kommentarer
Postat av: Lollo

Naaww vilken gullig! Föresten så är jag jäätte ledsen att jag inte ringde dig igår men jag hade helt glömt bort det, förlåt :( <3

2011-10-23 @ 22:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0