Men jobb ändå

Hejsan!
Har lika ont i munnen fortfarande men måste i väg och jobba ändå, kan inte ställa in bara några timmar innan jag ska hämta honom för då hinner ju inte dom hem. Men vi har i alla fall bestämt att jag ska ta bussen hem med den lilla killen jag passar, det kommer under lätta väldigt mycket att inte behöva gå i 45 minuter utan kanske bara i 20. Och sen så behöver jag inte släpa på någon väska som jag brukar, så kommer nog bli kanske slappt att jobba idag.

Har i alla fall fått gjort väldigt mycket här hemma! Har skrivit färdigt talet som ska vara klart vecka 43 (!!) har börjat öva lite in för dom proven som vi också har vecka 43 så känner mig väldigt för bredd redan in för den nya veckan som kommer! (haha, tänker redan på måndagar när det bara är torsdag!)

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Hej :D var gärna med i min tävling där du kan vinna tandblekning värde 599kr! :) länk: http://perssoneemma.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-tandblekningsprodukt.html#comment



ber om ursäkt om du inte gillar sånnahär kommentarer!

2011-10-06 @ 15:39:27
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0