Måndag 10:e September

Hej! Hur är det med er? Med mig är det helt okej, hade världens söndags ångest i går kväll och i morse vägrade jag nästan att gå upp ur sängen! Jag hatar verkligen måndagar, en hel lång vecka med massa plugg framför sig.

Men inte ska vi vara dystra, nu har ju nästan hela skoldagen gott! Har hunnit ha so och spanska, om en lite stund så börjar matten med samling och efter det så har vi bara en lektion kvar. Då stannar jag i skolan i ca:20 minuter för att plugga lite och sen tar jag bussen hem, byter datorn mot klarinetten och tar samma buss tillbaka till Orminge och vidare mot spelningen.



Två bilder jag tog under kvällen i går, hade lite tråkigt men tyckte att dom blev lite coola!

Kommentarer
Postat av: Elin <3

Det är fortfarande oktober :D <33

2011-10-11 @ 15:11:52
URL: http://jullinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0