Jobb söndag

Hejsan! Allt bra med er? Med mig är det i alla fall bra! Sitter och "jobbar" lite. Håller på att skicka ut mail till folk som reklam för EF (kommer ett inlägg om det senare idag...) Får poäng för det så jag kan få en ny språkresa eller i alla fall rabatt på min resa! Jag vill så gärna komma i väg igen men tror inte att mamma och pappa vill betala allt  igen....

Dagen kommer spenderas till stor del framför datorn med att skicka inbjudningar men ska också försöka komma ut och fota lite eller ta en lång promenad i det fina vädret!

Kommentarer
Postat av: buy cv

I love al flowers very much. Especially when my boyfriend give them to me.

2011-10-17 @ 10:14:01
URL: http://cv-writing-services.org.uk/order.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0