Höst rusk!

Gud vilket höstväder det är ute idag!! Regnet öser ner och löven blåser av träden! Dock är det ju super mysigt att sitta framför brasan och värma sig efter att man varit en hel dag i skolan och frusit.

Pappa fick hämta mig idag, hade så mycket att bära på, sen är det ju inte det roligaste vädret att gå hem i kan man säga... Men det gav mig bara mer tid att plugga på! Har plugga nu ett tag och om en liten stund så ska jag sätta mig och kolla på kläder i stället, är så sugen på att sätta i hop flera olika outfit nu! Har inte gjort på jag vet inte hur länge!!

VARNING FÄR DÅLIG WEBBCAM BILD!!!

Men är inte Valle så söt man kan bli där han ligger framför brasan och sover!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0