Doll

Doll Cloths:



Kjol: H&M
Strumpbyxor: H&M

Linne/klänning: Gamal klänning som jag även använder som under kjol, hade den som jul klänning för VÄLDIGT många år sedan! Tror i alla fall att den kommer från Lindex
Kofta: Samma här, super gamal! Den är i storlek 134! hahah, har ingen aning och vart den kommer i från!


Deichman

Dollface:

Vit kräm i ansiktet, illröda läppar, rosa rough, svart kajal och du har ett grymt bra under lag för dockansikte!
(anledningen att jag inte har något smink kvar på ena ögat är: Jag råkade sprätta lite vätska från en sån här glow stick och var tvungen att skölja ur öget ordentligt!)

Har haft en stört bra kväll! Tjejerna kom vid 6 tiden, då blev det middag med pizza och sen efterrätt med chokladkaka och marispan figurer. Enkelt men gott!
Kvällen fortsatte uppe i soffan där vi snackade en massa strunt och sen dansade i några timmar. Nu har alla gott hem och jag har tagit undan en del här hemma. Tror jag ska snacka en del med familjen nu innan jag går och lägger mig. KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0